Flexibilitatea articulațiilor

flexibilitatea articulațiilor

Cel mai probabil, cresterea numarului persoanelor tinere care au probleme cu articulatiile este cauzat si de dorinta acestora de a ramane active pe masura ce inainteaza in varsta.

Care sunt principalele greseli pe care le facem in ceea ce priveste articulatiile si cum putem sa evitam eventualele probleme? Alergati si doar alergati Calin Moucha, chirurg la The Mount Sinai Hospital din New York, spune ca multi dintre pacientii care au nevoie de artroplastie sunt sanatosi din punct de vedere cardiovascular, dar nu si in ceea ce flexibilitatea articulațiilor sanatatea fizica. Daca participati doar la maratoane sau triatloane, s-ar putea sa aveti dezechilibre atunci cand vine vorba de forta musculara si de flexibilitate.

flexibilitatea articulațiilor

Acest lucru, asociat cu traume repetitive petrecute de-a lungul timpului, ar putea duce la artrita, spune doctorul. Nu va controlati greutatea Atunci cand alergati, articulatiile genunchiului transporta de la 7 pana la 9 ori greutatea corpului, potrivit lui Moucha. Chiar daca organismul poate suporta asta, este important sa va contorizati greutatea.

Colagenul este cea mai mare şi mai bogată proteină din organism. Colagenul este adesea menționat ca adezivul care ține corpul împreună. Există peste de enzime produse în pancreas iar aminoacizii conţinuţi de colagen sunt cărămizile de bază pentru toate acestea. Colagenul conține glicină, prolină și hidroxiprolină, cei trei aminoacizi pe care corpul îi folosește pentru a-şi produce propriul colagen, dar şi alţi aminoacizi importanţi precum: alanina, arginina, histidina, leucina, lizina, metionina, tirozina, etc.

Sariti peste incalzire Cheia pentru sanatatea articulatiilor este sa avem flexibilitatea articulațiilor echilibru bun intre rezistenta si flexibilitate.

Odata cu trecerea timpului, muschii devin mai putin flexibili, iar muschii flexibili sunt foarte importanti in mentinerea mobilitatii articulatiilor, adauga Moucha. Va depasiti limitele la Yoga Antrenamentele intense nu sunt singura modalitate prin care va puteti rani articulatiile.

flexibilitatea articulațiilor

Desi yoga si pilates-ul sunt metode excelente prin care va puteti stimula flexibilitatea si rezistenta, orice extrema este daunatoare. Daca va chinuiti sa obtineti o anumita pozitie la yoga riscati sa va raniti articulatiile, specifica medicul.

flexibilitatea articulațiilor

Mai multe despre acest subiect